Tapety Hip - Hop

Hip hop jest kulturalnej ruch w dużej mierze zbudowane wokół muzyki z gatunku muzyki hip hop, które rozwinęły się w Nowym Jorku podczas 1970s wszystkim wśród afrykańskich Amerykanów i Latino Amerykanów. [1] [2] Hip hop na cztery główne elementy Rapping (lub MCing , z Mistrz Ceremonies), DJing, graffiti piśmie i breakdance. Innymi elementami beatboxing, hip hop mody i hip hop slang. Jako pierwszy pojawi się w Bronx i Harlem, styl życia hip hop kultura rozpowszechniania na całym świecie [3]. 

Gdy hip hop muzyka zaczęła się pojawiać, to było oparte około didżejów, którzy stworzyli rytmiczne beaty przez pętli przerwy (drobnica fragmenty utworów podkreślając jeden wzorzec perkusyjny) na dwa gramofony. To było później towarzyszyć "Rapping" (a rytmiczny styl chanting). Oryginalna forma tańca, a zwłaszcza styl ubierania, powstał wśród zwolenników tej nowej muzyki. Elementy te doświadczają znacznego udoskonalenia i rozwoju w ciągu historii kultury. 

Stosunki między graffiti i hip hop kultury wynika z pojawienia się nowych i coraz bardziej wszechstronne opracowanie i formy praktyk w obszarach, gdzie inne elementy hip hop ewoluuje, co było form sztuki, w ciężkich pokrywają między tymi, którzy napisali, i tych, którzy praktykował innych elementów kultury. Beatboxing jest głównie perkusji wokalnej formie, w której różne techniczne skutki hip hop DJe są imitated.Contents [ukryj] 
1 Etymologia 
2 Historia 
3 Legacy i społeczne 
4 Global wpływu 
5 filarów kultury 
5,1 DJing 
5,2 Rapping 
5,3 Graffiti 
5,4 Breakdancing 
5,5 Beatboxing 
6 Wpływ społeczny 
6.1 Skutki 
6.2 Język 
6,3 Censorship 
6,4 Lokowanie produktu 
6.5 Media 
6.6 Różnicowanie 
7 Legacy 
8 Zobacz także 
9 Uwagi 
10 References 
11 Linki zewnętrzne 


Etymologia 

Słowo "hip" był wykorzystywany jako African American język angielski (AAVE) już w 1904 roku. W kolokwialnym języku oznaczało "poinformowane" lub "bieżących", a prawdopodobnie pochodzące z wcześniejszych formie HEP. Określenie "hip hop" także po logicznie poprzedniego afrykańsko-amerykańskiej muzyki kultury "Bebop". 

Keith "Cowboy" Wiggins, a raper z Grandmaster Flash i Furious Five została dokonana z coining tego terminu hip hop w 1978 roku podczas teasing znajomego, który właśnie wstąpił do armii amerykańskiej, przez scat singing wyrazy "hip / hop / hip / hop "w sposób, który mimicked w takt rytmicznej z maszerujących żołnierzy. Cowboy później pracował w "hip hop" kadencji na część jego etapie wykonania. [4] Grupa często wykonywane z dyskoteki artyści, którzy odnoszą się do tego nowego typu MC / DJ muzyki produkowane przez wywołanie nich "tych hip-hoppers". Nazwa pierwotnie oznaczało, jako znak szacunku, ale szybko się do określenia tej nowej muzyki i kultury. Inni artyści szybko skopiowany Furious Five i zaczęła stosować termin w ich muzyce, na przykład otwarcie utworu "Rapper's Delight" The Sugarhill Gang oprócz werset na Grandmaster Flash i Furious Five własnych "Superrappin", zarówno wydana w 1979 roku. Lovebug Starski i DJ Hollywood następnie zaczęła stosować pojęcie odnoszące się do tej nowej muzyki disco rap. Hip hop pionierem i liderem wspólnoty South Bronx Afrika Bambaataa także kredyty Lovebug Starski, A Bronx DJ, którzy pakują się jednym pod nazwą "Dobre Życie" w 1981 roku, jako pierwszy do używania terminu "Hip Hop", odnosi się on do kultury . Bambaataa, byłego członka gangu Black Spades miało wiele do dalszej perspektywie popularyzować. [5] [4] [6] 

Historia 
Więcej informacji: Roots of Hip Hop, Old school hip hop, hip hop Nowe szkoły, a Golden Age hip hop 

Jamaican ur. DJ Clive "Kool Herc" Campbell jest zapisane jako pochodzące muzyką hip hop, w Bronx, Nowy Jork, po przeprowadzce do Nowego Jorku, w wieku trzynastu. Herc stworzył plan hip hop muzyki i kultury w oparciu o jamajskich tradycji toasting lub chlubienia zaimprowizowany poezji i mów nad muzyką, która była świadkiem jak młodzież z Jamajki. [7] 

Herc i DJ-ów, to dopasować się do zasilania linii do łączenia urządzeń oraz ich wykonywanie, w miejscach publicznych, takich jak koszykówka sądów i historycznego budynku ", gdzie hip hop urodzona" 1520 Sedgwick Avenue, Bronx, New York. [8] Ich wyposażenie zostało w składzie ogromne stosy mówców, gramofony, i jednego lub więcej mikrofonów. [9] Pod koniec 1979 r., Debbie Harry z Blondie wziął Chic Współzałożyciel i gitarzysta Nile Rodgers doprowadzić do takiej sytuacji, jako głównego kopii utworu używany był rozbrat z Chic's Good Times [10]. 

Herc był również twórcą break-beat deejaying, gdzie przerw funk-piosenek część najbardziej nadaje się do tańca, zwykle oparte na perkusję-zostały odizolowane i powtórzone w celu całonocnego tańca stron. Ten breakbeat DJing, stosując twarde funk, rock, i zapisy z łaciny perkusję, stanowiły podstawę muzyki hip hop. Campbell Komunikaty i namowami do tancerzy doprowadziłoby do syncopated, wierszowy wypowiedziane akompaniamentu teraz wiemy jak Rapping. On dubbed jego tancerze break-break-chłopców i dziewcząt, lub po prostu b-boys i b-girls. Według Herc "zerwania" była również ulica slang dla "zaczyna podekscytowany" i "działając energicznie" [11]. Herc w zakresie B-Boy, b-girl i łamiącym stał ramach lexicon z kulturą hip hop, zanim się, że kultura opracował nazwę. 

Później didżejów, takich jak Grand Wizard Theodore, Grandmaster Flash i Jazzy Jay wyjaśnione i rozwinięte wykorzystania breakbeats, włączając do cięcia i zarysowania. [12] podejście stosowane przez Herc szybko powszechnie kopiowane, oraz późnych 1970s DJe były puszczania 12 "rekordy jeżeli rap na bicie. popularne utwory zawarte Kurtis Blow's "The Breaks", i Sugar Hill Gang's "Rapper's Delight". [10] 

Emceeing jest mówione rytmiczne dostawy Rhymes i słów, wydana przez pobić lub bez akompaniamentu. Rapping pochodzi z griots (ludowych poetów) Zachodniej Afryki, Jamajki i stylu toasting. Rap rozwinięte, zarówno wewnątrz jak i poza kulturą hip hop, i rozpoczęła się od strony ulicy rzucone w dzielnicy Bronx w Nowym Jorku w 1970s przez Kool Herc i inni. To pochodzi MCs jak to obgadać muzykę do promowania ich DJ, promowania innych stron tańca, podejmują wesoły jabs w innych lyricists, lub porozmawiać o problemach w swoich dziedzinach i problemów, przed którymi stoi wspólnota jako całość. 

Melle Mel, a raper / tekstów z The Furious Five, jest często zapisywane jako pierwsze z rap liryk, aby połączyć się za "MC" [13]. 

Hip hop jako kultura była dodatkowo określony w 1983 r., kiedy Afrika Bambaataa i Soulsonic Force wydała utwór o nazwie "Planet Rock". Zamiast po prostu Rapping ponad dyskoteka uderzeń, Bambaataa stworzyła innowacyjny elektroniczny dźwięk, korzystając z szybkiej poprawy bębna maszyny i technologii syntezatora. Wygląd teledysków zmiana rozrywki: często uwielbione miejskich okolic. [14]. W teledysku do "Planet Rock" przedstawione w subkulturę hip hop z muzyków, artystów graffiti i breakdancers. Wiele hip hop związane z filmów zostały wydane między 1983 i 1985, wśród nich Wild Style, Beat Street, Krush Groove, Breakin i dokumentalnych Style Wars. 

Te filmy rozszerzyła apel hip hop poza granice Nowego Jorku. W roku 1985, młodzież na całym świecie były ustanawiające złom linoleum lub karton, ustawienia przenośnych "boombox" stereo i przędzenia na grzbiecie w Adidas dresowe i sneakers muzyki przez Run DMC, LL Cool J, The Fat Boys, Herbie Hancock, EPMD, Soulsonic życie, Jazzy Jay, Dr Jeckyll i Mr Hyde, a Stetsasonic, aby wymienić tylko kilka. W hip hop grafika i "slang" amerykańskiej społeczności miejskich szybko znaleźć jej drodze do Europy i Azji w kulturze globalnej odwołania miały korzenia. 

W 1980 też wielu artystów dokonać społecznej oświadczeń przez hip hop. W 1982 r., Melle Mel i Książę bucik rejestrowane "The Message" (oficjalnie zaksięgowane na Grandmaster Flash & The Furious Five), że utwór foreshadowed społecznie świadomych oświadczenia Run-DMC's "It's Like That" i Public Enemy's "Black Steel w Hour of Chaos ". [15] 

W 1980, hip hop również obejmował utworzenie rytm używając ludzkiego ciała, za pomocą techniki wokalnej perkusji beatboxing. Wczesne pionierów takich jak Doug E. Fresh, Biz Markie oraz Buffy z Fat Boys się bije, rytm, i muzycznych dźwięków za pomocą ich ust, warg, języka, głosowe i inne części ciała. "Human Beatbox" artyści również śpiewać lub imitować turntablismu zarysowania lub innego instrumentu dźwięki. 

Legacy i społeczne 

Wczesne hip hop często liczyć na pomoc w celu zmniejszenia wewnętrznej miasta gangu przemocy fizycznej, zastępując z tańca i dzieła sztuki walki. We wczesnych 1970s, Kool DJ Herc rozpoczęła organizowanie taniec stron w jego domu w Bronx. Strony stały się tak popularne były przenoszone do zewnątrz do miejsca zakwaterowania większej liczby osób. Miasto nastolatki, po latach gang przemoc, której szukasz nowych sposobów wyrażania siebie. [16] Te strony zewnątrz, działających w parkach, stał się środkiem wyrazu i rynku zbytu dla nastolatków, gdzie "Zamiast dostawanie w kłopoty na ulicach, teens teraz miał miejsce przeznaczają ich pent-up energii." [16] 

Tony Tone, członek prekursorskiej rap grupie Cold Crush Brothers, zauważył, że "Hip-hop zapisane wiele istnień ludzkich." [16] Hip hop kultura stała gniazdka i sposób postępowania z trudów życia jako mniejszości w Ameryki, oraz gniazda do czynienia z przemocą i gang kultury. MC Kid Lucky wspomina, że "ludzi wykorzystywanych do break-dance przed sobą zamiast walczyć." [17] Zainspirowany przez DJ Kool Herc, raz liderem gangu Black Spades, Afrika Bambaataa stworzył ulicy organizacji o nazwie Universal Zulu Nation, wyśrodkowany wokół hip hopu, jako sposób na wyciągnięcie nastolatków z gangu życia i przemocy. [16] 

W przeciwieństwie do popularnego przekonania, hip hop w ruchu nie było wokół przemocy, narkotyków i broni na początku. Wielu ludzi wykorzystywane hip hop w pozytywny sposób. W lirycznej treści wielu początku rap grupy koncentrowały się na kwestiach społecznych, jak widać w nasienny utwór "The Message (song)" przez Grandmaster Flash. "Young Americans czarny nadchodzących z ruchu praw obywatelskich skorzystało kulturą hip hop w 1980 i lat 1990, aby pokazać ograniczenia w poruszaniu się." [18]. Hip hop dał młodych Amerykanów afrykańskiego głosu niech ich problemów być zauważonym. To również dało młodych Murzynów szansa dla korzyści finansowych o "zmniejszenie reszty świata konsumentom jego społecznych." [18] 

To pokazuje, że hip hop społecznego oddziaływania na kraj nie zostały wszystkie negatywne. Ma pozytywny wpływ na wiele młodzieży i zachęca ich do wyrażenia swoich poglądów na świat i problemy osobiste. "Podobnie jak w rock-and-roll, hip hop jest zdecydowany sprzeciw konserwatystów, ponieważ romanticises przemoc, łamanie prawa i gangi". [18] Oba hip hop i rock-and-roll muzyczne ruchy były wykorzystywane przez nastolatków w celu wyrażenia co sądzą o pewnych kwestiach. "Ostatnia noc w Waldorf-Astoria, Grandmaster Flash i Furious Five, który udowodnił, że hip hop był więcej niż strona muzyki z 1982 hit" The Message ", stała się pierwszym hip hop do inducted do Rock and Roll Hall of Fame "[19] Obecnie hip hop i rock-and-roll są używane razem na wiele sposobów w tym tekstu piosenki lub gdy raper rock band grać z innymi. 

Wraz z pojawieniem się komercyjnych i przestępczości związanej rap na początku lat 1990, jednak nacisk na przemoc została przyjęta, z wieloma Rappers chluby temat narkotyków, broni, misogyny i przemocy. Choć hip hop muzyka teraz apeluje do szerszego demograficznych, mediów krytycy twierdzą, że społecznie i politycznie świadome hip hop od dawna lekceważone przez mainstream Ameryce na rzecz gangsta rap. [20] 

Choć stworzone w Stanach Zjednoczonych przez afrykańskich Amerykanów i Latynosi, hip hop kultury i muzyki jest teraz globalny zasięg. Młodzież i kultura opinii meted w obu izraelskich i palestyńskich hip hop hip hop, natomiast Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Brazylia, Japonia, Afryka, Australia i Karaiby mają ugruntowany hip hop Poni. Według Departamentu Stanu USA, hip hop jest teraz centrum megaprojektu muzyka i modą na całym świecie, że "krzyże społeczne bariery rasowe i kawałki całej linii. [21] National Geographic rozpoznaje hip hop jako" na świecie ulubiony młodzieżowej kulturze ", w którym" prawie każdy kraj na świecie wydaje się rozwinęła własną lokalną scenę rap. "[22] Poprzez swoje międzynarodowe podróże, hip hop jest obecnie uznawane za" globalnej epidemii muzyczne "[23] i odbiega od jej etnicznych korzeni drodze globalizacji i lokalizacji. 

Chociaż niektóre spoza American Rappers wciąż może odnosić się z małymi czarny Amerykanie, hip hop teraz przerasta jej oryginalną kulturę, a jest atrakcyjna, ponieważ jest "na zamówienie w celu zwalczania anomie że preys na młodzież, gdzie nikt nie zna ich nazwisk." [24] Hip hop jest atrakcyjna w jego zdolność do głosu disenfranchised młodzieży w dowolnym kraju, jak i muzyki z wiadomością jest to forma dostępna dla wszystkich społeczeństw na całym świecie. 

Nawet w obliczu rosnącej globalnej popularności, czy może dlatego, hip hop doszła pod ostrzałem za zbyt komercyjne, zbyt commodified. Nas Artysta powiedział, że sam w swojej 2006 album Hip Hop is Dead. Choć oczywiście pobudza kontrowersji, dokumentalny zwane Commodification z Hip Hop reżyserii Brooke Daniel wywiadów studentów Akademii satelitarna w Nowym Jorku. Jedna dziewczynka mówi o epidemii przestępstw, że widzi w czerni i miejskich Latino wspólnot, związanych bezpośrednio z hip hop przemysł mówiąc: "Kiedy nie może sobie pozwolić na tego rodzaju rzeczy, te rzeczy, które mają gwiazd jak biżuterię i ubrania, a wszystkie , że będą go i sprzedawać narkotyków, niektórzy ludzie będą go ukraść ... "[25] Wielu studentów to za negatywny skutek uboczny z branży hip hop, a nawet, hip hop był krytykowany na całym świecie do rozprowadzania przestępczości , przemoc i amerykańskie ideały konsumpcjonizmu, chociaż wiele z tańca hip-hop wspólnota zdecyduje się jeszcze odwołać do bardziej "oldschool" rodzaje muzyki hip-hop, który nie głosić przemocy i narkotyków. 

W artykule Village Voice, Greg Tate twierdzi, że komercjalizacji hip hop jest negatywnym zjawiskiem i wszechobecna, pisząc, że "to, co nazywamy hiphop jest teraz oddzielić od tego, co nazywamy hiphop przemysłu, w którym nowy Riche i super - bogatych pracodawców uzyskać bogatszy ". [18] na ironię, to komercjalizacji zbiega się ze spadkiem sprzedaży rap i ciśnienia z krytyków gatunku [26]. Jednakże, w swojej książce In Search of Africa, Manthia Diawara wyjaśnia, że hip hop jest tak naprawdę głosem ludzi, którzy są w dół i obecnie w nowoczesnym społeczeństwie. On twierdzi, że "na całym świecie rozprzestrzeniania hip-hop jako rynek rewolucji" jest rzeczywiście globalne "wypowiedzi ludzi biednych pragnienie dobra dla życia" i że ta walka z dostosowuje "nacjonalistycznych walki o obywatelstwa i przynależności, ale także ujawnia potrzebę wykracza poza takich walk i świętować wykupu czarny indywidualnych poprzez tradycję. "[27] 

To połączenie do "tradycji" jest jednak to, że coś może być nie według jednego satelitarna Akademii pracownika, który mówi, że we wszystkich nacisk na materializm, z hip hop społeczność "nie pozostawiając nic dla następnej generacji, nie jesteśmy budynku. "[28] 

Jako że hip hop się gatunek 30, głębszej analizy wpływu muzyki ma miejsce. Została ona postrzegana jako kulturalne uczucie, które zmieniło przemysłu muzycznego na całym świecie, ale niektóre uwierzyć komercjalizacji i masowej produkcji dały mu ciemniejsze strony. Tate opisał jej objawy w ostatnich małżeństwa "Nowy Świat afrykańskich pomysłowości i że trick z diabłem znany jako global-hypercapitalism" [29], argumentując to przyłączył się do "głównego nurtu, który raz wykluczyć ich twórców." [29] Chociaż hip hop wartości mogły ulec zmianie z upływem czasu, muzyka nadal oferować jej zwolenników i twórców wspólna tożsamość, która jest natychmiast rozpoznawalne i wiele naśladowane na całym świecie. 

Globalne skutki 
Więcej informacji: Świat hip hop 

Od początku jego rozprzestrzeniania się w Europie i Japonii na prawie całym świecie poprzez przyjęcie Azji i Ameryki Południowej, krajów takich jak Brazylia, muzyczne wpływ został globalny. Hip hop dźwięki i style różnią się od regionu, ale istnieje również wiele krzyżowanie ras. W każdej z osobna scena hip hop jest również stałą walkę między "starej szkoły" hip hop i zlokalizowane, nowszych brzmień. [30] Niezależnie od tego, gdzie okaże się, muzyki często cele lokalne zniechęcony młodzieży [31]. 

Hip hop dał ludziom głos, aby wyrazić siebie, z "Bronx do Bejrutu, Kazachstan do Cali, Hokkaido do Harare, Hip Hop jest nowy dźwięk z zniechęcony globalnej kultury młodzieży." [31] Choć w skali globalnej jest hałaśliwej wpływy z USA kultury, różnych kultur na świecie przekształcona hip hop z ich własnych tradycji i przekonań. "Global Hip Hop uda najlepiej, gdy to prezentuje ... kultur, które zamieszkują poza głównych arterii afrykańskiej diaspory." [31] Nie wszystkie kraje mają obejmował hip hop, gdzie ", jak można się spodziewać w krajach o silnej kultury lokalnej, w interloping wildstyle z hip hop nie jest zawsze mile widziane. "[32] 

Jak hip-hop na całym świecie staje się dostępne, nie jest to jednostronne, że proces eradicates lokalnych kultur. Zamiast globalnej hip hop style są często syntezowane z lokalnych stylów. Hartwig Vens twierdzi, że hip hop może być również postrzegana jako światowy nauki. [33] Hip hop z krajów poza Stanami Zjednoczonymi jest często oznaczone jako "world music" dla amerykańskiej konsumenta. Jeff Chang Autor argumentuje, że "istotą hip hop jest cipher, urodzony w Bronx, gdzie konkurencja i wspólnoty paszy siebie." [16] 

Hip hop ma wpływ wiele różnych krajach kulturowo i społecznie, w pozytywny sposób. "Tysiące organizatorów z Cape Town do Paryża wykorzystanie hip hop w ich społeczności w celu ochrony środowiska wymiaru sprawiedliwości, policji i więziennictwa, mediów sprawiedliwości i edukacji." [16] Również "młodych ludzi w różnych miejscach jak Chile, Indonezja, Nowa Zelandia , Norwegia i wykorzystanie hip hop naciskać ich generowania poglądy na rozmowy lokalne. "[16] 

Choć hip hop muzyka była krytykowana jako muzyka, która tworzy podziały między zachodniej muzyki i muzyki z resztą świata, musicalu "zapylanie krzyżowe" miało miejsce, co wzmacnia siłę hip hop wpływ różnych społeczności. [16 ] Hip hop wpływu jako "world music" jest również ze względu na jej translatability wśród różnych kultur na świecie. Hip hop wiadomości pozwala na mocy uprzywilejowanych i mistreated do bycia wysłuchanym. [33] Te kulturowe tłumaczenia poza granicami. [16] Choć muzyka mogą być z innego kraju, wiadomość jest coś, że wiele osób może odnosić się do czegoś nie "obcy" na wszystkich [34]. 

Nawet jeśli hip hop przeniósł się do innych krajów, często zachowuje swoje "istotne stopniowego porządku, że kwestionuje status quo." [16] Global Hip Hop jest spotkanie ziemią stopniowego lokalnych aktywizmu, jak wielu organizatorów wykorzystanie hip hop w ich społeczności do adres środowiska niesprawiedliwości, policji i więziennictwa, mediów sprawiedliwości i edukacji. W Göteborgu, Szwecja, organizacje pozarządowe (NGO) naniesienie graffiti i tańca zniechęcony do zaangażowania i pracy imigrantów klasy młodzieży. I rdzennej młodzieży w różnych miejscach jak Chile, Indonezja, Nowa Zelandia, Norwegia i wykorzystanie hip hop naciskać ich generowania poglądy na rozmowy lokalne. [16] Hip hop jest subkulturą, która jest powiedzieć, że rozpoczął pracę z DJ Kool Herc, Grandmaster Flash & The Furious Five, Afrika i Bambaattaa. Cztery główne aspekty, bądź "elementy", z kultury hip hop MCing (Rapping), DJing, miejskich inspirowane sztuką / tagowanie (graffiti) i b-boying (lub breakdancing). 

Filarów kultury 

DJing 
  
DJ Hypnotize i Cee Baby, dwie płyty jockeys 

Turntablismu odnosi się do technik i rozszerzone granice normalnych DJing innovated przez hip hop. Pierwsza hip hop był DJ Kool DJ Herc, który stworzył hip hop poprzez izolację "przerwy" (części albumów, które koncentrowały się wyłącznie na bicie). Oprócz rozwijania Herc's technik, DJ Grandmaster Flash, Grand Wizard Theodore, a Grandmaster CAZ dalsze innowacje z wprowadzeniem zarysowania. 

Tradycyjnie, DJ będzie korzystać z dwóch obrotnice jednocześnie. Są one podłączone do DJ Mixer, wzmacniacz, głośniki i inne elementy muzyki elektronicznej sprzętu. The DJ będzie wykonywać różne sztuczki, między dwa albumy obecnie rotacji przy użyciu wyżej wymienionych metod. Efektem tego jest unikalny dźwięk stworzone przez pozornie dźwięku w połączeniu dwóch odrębnych piosenki do jednego utworu. DJ nie należy mylić z producentem utworu muzycznego (chociaż istnieją znaczne nakładania między dwie role). 

We wczesnych latach hip hop, na DJ były gwiazdy, ale ich uwagi zostały podjęte przez MCs od 1978 r., dzięki Melle Mel z Grandmaster Flash w załodze, Furious Five. Jednak w wielu didżejów posiadania gwiazdorstwo jednak w ostatnich latach. Znani DJ Grandmaster Flash to Pan Magic, DJ Jazzy Jeff, DJ Scratch z EPMD, DJ Premier z Gang Starr, DJ Scott La Rock z Boogie Down Productions, DJ Pete Rock Pete Rock & z CL Smooth, DJ Muggs z Cypress Hill, Jam Master Jay z Run-DMC, Eric B., DJ Screw, Funkmaster Flex, Tony Touch, DJ Clue, DJ Q-Bert. Podziemny ruch turntablismu również pojawiły się skoncentrować się na umiejętności DJ. 

Rapping 
  
Raper Busta Rhymes wykonuje w Las Vegas dla ZAKŁAD strony. 

Rapping, znany także jako Emceeing, MCing, Rhyme plucie, Spitting, albo po prostu rymowy jest rytmiczne dostawy Rhymes, jeden z głównych elementów hip hop muzyki i kultury. Chociaż słowo rap czasami zgłoszeniu się backronym o wyrażenie "Rhythmic American Poetry", "Rhythm i poezja", "rytmicznie Stosowanej Poezja", lub "rytmicznie Uczestniczący Poezja", użycie słowa do opisania szybko i mowy gwarowy lub dowcip długo poprzedza muzyczny formie [35]. Rapping może być wydana w ciągu pobić lub bez akompaniamentu. 

Graffiti 
  
Aerozol farba może, wspólne narzędzia dla nowoczesnych graffiti 

W Ameryce wokół późno 1960s, graffiti zostało wykorzystane jako formy wypowiedzi działaczy politycznych, a także przez gangi, takie jak Savage Skulls, La Familia i Savage Nomads, aby zaznaczyć terytorium. Pod koniec latach 1960, podpisy-tags-Filadelfii graffiti pisarzy Top Cat, [36] Cool Earl Cornbread i zaczął się pojawiać. [37] Około 1970/71, centrum innowacji graffiti przeniósł się do Nowego Jorku, gdzie pisarzy następujące w wyniku Taki 183 i Tracy 168 podniosłoby ich ulica numer ich pseudonim "bomba" pociąg z ich pracy, i niech go metra i ich sława, jeśli było ono wrażenie, lub po prostu wszechobecna, wystarcza - "wszystkie miasta". Bubble czcionki przechowywane kołysać początkowo wśród pisarzy z Bronx, chociaż opracowanie Brooklyn stylu Tracy 168 dubbed "wildstyle" przychodził do zdefiniowania art. [36] [38] Na początku trendsetters zostały połączone w latach 70. przez artystów, takich jak Dondi, Futura 2000 , Daze, Blade, Lee, Zephyr, Rammellzee, Crash, Kel, NOC 167 i Lady Pink [36]. 

Stosunki między graffiti i hip hop kultury wynika zarówno z wczesnych artystów graffiti uprawiania innych aspektach hip hop, a jego praktykował w obszarach, gdzie inne elementy hip hop ewoluuje, co było formach sztuki. Graffiti jest uznawany za wizualnej ekspresji muzyki rap, tak jak jest postrzegany jako breakdancing fizycznego wypowiedzi. Książka metra Art (Nowy Jork: Henry Holt & Co, 1984) oraz program TV Style Wars (pierwszy pokazany na kanale PBS w 1984 r.) były jednymi z pierwszych sposobów na włączenie społeczeństwa zostały wprowadzone do hip hopu graffiti. 

Breakdancing 
  
Breakdance, wczesnej formy tańca hip hop, często bitwy, showing off umiejętności bez fizycznego kontaktu z przeciwnikami. 

Breakdance jest dynamiczny styl tańca, która rozwijała się w ramach kultury hip hop. Breaking podjęły postaci w południowo Bronx obok inne elementy hip hop. "B" B-boy oznacza przerwę, w przerwie lub przerwa-boy-girl. Określenie "B-Boy" pochodzi z tancerzami na DJ Kool Herc na strony, które zapisane ich najlepszy taniec przenosi do uszkodzenia części utworu, zaczyna się przed publiczność do tańca w charakterystyczny, szalony styl. Zgodnie z filmu dokumentalnego z najświeższych dzieci, w wywiadzie z B-Boy, DJ Kool Herc opisuje b b-boy w krótkim, jak na złamanie który wówczas był slang dla "going off" także jeden z oryginalnych nazw dla tańca. Jednak na początku taniec był znany jako "boiong" (dźwięk ze źródła czyni). Breaking był krótko udokumentowane w celu dopuszczenia do świat szerokiej publiczności po raz pierwszy w Style Wars, a później został podany nieco bardziej skupić się w świecie fikcji filmowej Beat Street. 

BBoying jest jednym z najważniejszych elementów kultury hip hop, często powiązanych z, ale różnią się od "popping", "blokowanie", "uderzenie", "tykanie", "Boogaloo", funk i innych stylów, które ewoluowały niezależnie w późnych 1960s w Kalifornii. To było wspólne w 1980, aby zobaczyć grupę osób z radia na plac zabaw, koszykówki lub chodnik wykonywania Bboy show dla dużych odbiorców. [Potrzebne cytowania] 

Beatboxing 

Beatboxing, spopularyzowana przez Doug E. Fresh, jest wokal perkusję z kulturą hip hop. Jest to przede wszystkim ze sztuką tworzenia uderzeń, rytmy i melodie z wykorzystaniem ludzkich ustach. Termin beatboxing pochodzi z mimika w pierwszym pokoleniu bębna maszyny, a następnie znany jako beatboxes. Jak to jest sposób tworzenia muzyki hip-hop, może być podzielone na kategorie w produkcji elementów hip-hop, choć czasami nie obejmują typu Rapping intersected z ludzi stworzonych beat. 

Sztuka formie cieszył silnej obecności w'80s z artystami jak Darren "Buffy, Human Beat Box" Robinson z Fat Boys i Biz Markie ich beatboxing umiejętności. Beatboxing spadła popularność wraz z break dancing w późnych'80s, a prawie wypadnięcie nawet głębsze niż podziemne. Beatboxing został korzystających nawrotowi od końca'90s, naznaczona uwolnienia "Make Music 2000 r.". przez Rahzel z The Roots (znany nawet śpiewu podczas beatboxing). 

Jak rosło i rozwinął się w wiele miliardów dolarów branży, zakresu kultury hip hop rosła poza granice tradycyjnych czterech elementów. [Potrzebne cytowania] KRS-One, a raper ze złotym wiekiem hip hop, nazwiska dziewięciu elementów z kulturą hip hop: tradycyjne cztery i beatboxing plus mody hip hop, hip hop slang, ulica wiedzy, przedsiębiorczości i ulicy. On również wskazuje, że hip hop jest ruch i kulturowej, że słowa musiały odzwierciedlać tego. [Cytowania potrzebne] On zaklęcia to Hiphop (jedno słowo, kapitał "h") i to jest odzwierciedlone w jego świątyni Hiphop. 

Wpływ społeczny 

Wpływ 
  
Ulica B-boying w San Francisco, Kalifornia 

Ludzie żyją w epoce, gdy media, w szczególności ze Stanów Zjednoczonych, w znacznym stopniu, wpływa na myśli ludzi na całym świecie. Ludzie pomysłów są silnie inspirowane filmów, książek, artykułów, ale i forma komunikacji masowej, które głęboko wpływa na ludzi na całym świecie, w szczególności jest hip hop music. Jedna osoba, która pomaga opisać zjawiska jak hip hop się gwałtownie na całym świecie i dyfuzja globalnej kultury Orlando Patterson, a profesor socjologii na Uniwersytecie Harvarda. Profesor Patterson twierdzi, że masowej komunikacji jest kontrolowana przez zamożnych, rządowych i przedsiębiorstw w Trzecim Świecie narodów i krajów całego świata. [39] uważa, że profesor Patterson komunikacji masowej stworzył globalne kulturalne sceny hip hop. W rezultacie, młodzieży wchłonąć i wpływem amerykańskiej sceny hip hop i rozpocząć własną formę hip hop. Patterson Profesor uważa, że rewitalizacja hip hop muzyka będzie występować na całym świecie jako tradycyjne wartości są zmieszane z amerykańskim hip hop form muzycznych, [39] i ostatecznie globalnym procesie wymiany będzie rozwijać się, że przynosi młodzieży z całego świata, aby wysłuchać wspólnej muzycznej formie znane jako hip hop. 

Język 

Hip hop jest kreatywny i charakterystyczny slang. Ze względu na hip hop to nadzwyczajny sukces komercyjny w późnych latach dziewięćdziesiątych i na początku 21 wieku, wiele z tych słów zostały asymilowane do wielu różnych dialektów w całej Ameryce i na świecie, a nawet spoza hip hop wentylatorów (wyraz dyskryminacji na przykład jest nadzwyczaj płodnym) . Istnieją również słów, które homie antydatować hip hop, ale często są z tym związane. 

Czasem chodzi jak co dilly, yo są spopularyzowana przez pojedynczego utworu (w tym przypadku, "Put Your Hands gdy My Eyes Could See" przez Busta Rhymes) i są wykorzystywane wyłącznie na krótko. Szczególne znaczenie ma reguły oparte slang z Snoop Dogg i E-40, który dodatek IZZ w środku słowa, tak że staje się gówno shizznit (dodanie n występuje sporadycznie również). Praktyka ta, z pochodzenia w Frankie Smith śmieszny język z jego 1980 singiel "Double holenderski Bus", dotarło do nawet spoza hip hop kibiców, którzy mogą być nieświadomi jej pozyskiwania. Jako gatunek muzyki popularnej na całym świecie, hip hop Świat, w którym African-American English dialekt nie jest używany, jest tak powszechne, jak zawsze. 

Censorship 
  
A graffiti artysty używa grafiki do złożenia oświadczenia w sprawie społecznego satyrycznych cenzury: "Nie obwiniam siebie obwiniam ... hip-hop." 

Hip hop prawdopodobnie napotkał problemy z cenzury więcej niż jakakolwiek inna forma muzyki popularnej w ostatnich latach, ze względu na częstotliwość expletives stosowane w lyrics. [Cytowania potrzebne] Należy również otrzymuje dezaprobata za anty-zakładu, a wiele jego piosenek przedstawiać wojen i coup d'États, że w końcu do obalenia rządu. Na przykład, Public Enemy's "Gotta Give z Peeps to, czego potrzebują" był edytowany bez ich zgody, usunięcie słowa "free Mumia". [40] 

Po ataku na World Trade Center w dniu 11 wrzesień 2001, Oakland, California grupy zamach był ogień na okładkę ich Stron Muzyka, która wiązać się z grupy dwóch członków posiadających spłonka jako Twin Towers wybuchła za nimi. Paradoksalnie, sztuka powstała miesięcy przed rzeczywiste wydarzenia. Grupa, po radykalne politycznie i marksista liryczny treści, powiedział okładka oznacza się symbolem zniszczenia kapitalizmu. Ich wytwórni album wciągnięci do nowego okładka mogłaby być zaprojektowane. 

Użycie wulgaryzmów, jak również grafiki depictions przemocy seksualnej i tworzy wyzwania w audycji takiego materiału zarówno na stacji telewizyjnych, takich jak MTV, w formie teledysku, i radio. W rezultacie, wiele nagrań hip hop są transmitowane w formie ocenzurowane, obraźliwy język z "bleeped" lub ukryte w soundtrack (choć zwykle pozostawiając nienaruszone podłoże muzyki), a nawet zastąpić "czysty" lyrics. W rezultacie - co czasami powoduje, że pozostałe teksty niezrozumiałe i sprzeczne z pierwotnymi nagrywania - stał się niemal powszechnie identyfikowana z gatunku, jak każdy inny aspekt muzyki, i została parodied w filmach takich jak Austin Powers w Goldmember, w którym Mike Myers' character Dr. Evil – performing in a parody of a hip hop music video ("Hard Knock Life" by Jay-Z) – performs an entire verse that is blanked out. In 1995 Roger Ebert wrote:[41]“ Rap has a bad reputation in white circles, where many people believe it consists of obscene and violent anti-white and anti-female guttural. Some of it does. Most does not. Most white listeners don't care; they hear black voices in a litany of discontent, and tune out. Yet rap plays the same role today as Bob Dylan did in 1960, giving voice to the hopes and angers of a generation, and a lot of rap is powerful writing." ” 


In a way to circumvent broadcasting regulations BET has created a late-night segment called "Uncut" to air uncensored videos. Not only has this translated into greater sales for mainstream artists, it has also provided an outlet for undiscovered artists to grab the spotlight with graphic but low production quality videos, often made cheaply by non-professionals. Perhaps the most notorious video aired, which for many came to exemplify BET's program Uncut, was "Tip Drill" by Nelly. While no more explicit than other videos, its exploitative depiction of women, particularly of a man swiping a credit card between a stripper's buttocks, was seized upon by many social activists for condemnation. The segment was discontinued in mid 2006.


0 komentarze: